Jak powinno się prowadzić reklamę

Jeśli jesteśmy dobrym operatorami i zależy nam na prowadzeniu medialnej reklamy z zachowaniem wszystkich zasad wówczas robimy wszystko aby mimo to nie przeszkadzać innym użytkownikom w codziennej pracy. Dlatego normalna kampania reklamowa prowadzona w sieci ogranicza się jedynie do niewielkiej liczby reklam które tak naprawdę nie ma mają celu rozpraszać użytkownika ale co najważniejsze w ten sposób lepiej przemawiają do innych ludzi którzy w ramach zainteresowania mogą zainteresować się taką formą. Jeśli chcemy prowadzić normalną reklamę kontekstową to powinniśmy ograniczyć użycie technologii w postaci różnych wtyczek czy też programów takich jak Adobe Flash. Reklama interaktywna może być ładna ale lepiej zrobić coś w wykorzystaniu podstawowych wtyczek które nie będą przeszkadzać użytkownikowi jednocześnie nie narażając go na luki w zabezpieczeniach. Dobrze jest stosować opt-in dzięki czemu nie działamy spamersko tylko wtedy jest to uzasadniona reklama której nikt nie neguje i to właśnie odróżnia wszystko od niechcianych praktyk.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>